Skriv din beskrivning här!

Sötbarn

Jag finns bredvid dig även när du inte kan se mig.
Jag håller din hand även när du inte kan känna min hand i din.
Jag viskar att du är värdefull även när du inte kan höra min röst.
Du ska veta att jag alltid finns vid din sida även när det inte märks. /A

Hittade den är underbara dikten eller vad man ska säga när jag kollade i mina anteckninga! Alexandra skrev den till mig när jag inte mådde bra i Jorm och det är något av det finaste någon har skrivit till mig. Du är en helt underbar människa och du är dig själv. Det kan ingen ta ifrån dig! Och du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket och att du hjälpt mig mycket när jag mått dåligt. Jag vill aldrig förlora en vän som du. Du är min skyddsängel ♥


gumman ♥ har lite dåligt samvete att jag såg detta först nu, men har varit borta i 2 veckor..

iaf: http://agapis.blogg.se/2011/july/du-ar-den-finaste-jag-vet.html

2011-07-27 · 15:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback