Skriv din beskrivning här!

Den där skärtorsdagen

 
Throwback till starten på påsklovet som blev det sista i mitt liv. Även ett av de bästa påskloven. Startade hela lovet tillsammans med mina klasskamrater. Vi hade ordnat en överraskningsfest för Jacob och Victoria som fyllde 19 år. Jag och gänget här ovanför klädde alltså ut oss till bandit-påskkärringar. Drog sedan vidare för att kidnappa födelsedagsoffren. 
 
 
Ögonbindel och knutna händer. Sprängande musik från högtalarna och en inte så mjuk körning. (Den som åkte med mig blev något åksjuk hehe..) Ovetandes om var de skulle tog vi dem till Rebecka där resten av klassen väntade. Tårta, sång, tävlingar och dans innan vi drog ner till O'learys. En hellyckad start på lovet!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback