Skriv din beskrivning här!

Glad Påsk alla!

Hoppas ni har det kul nu när det äe Påsk! :D
Igår kom Magnus hem från jobbet och gissa vad jag fick!?
Ett stort ****a påskägg fullt med godis!
Jag bah Yummy! :O
Sen efter en stund Mamma bah ska ni inte leta era ägg?
Och jag bah Wohoo!
Såklart eftersom jag är så himla synsk sprang jag iväg och hittade ägget på engång! (y)
Nu har jag godis så det räcker ett tag ^^

Fick ni leta ägg? :)

Har bara en liten grejj till att säga.
Varför måste allt godis inspererat på en speciell högtid inte vara så spec gott?
Som dom här påskäggsgodisarna som finns nu dom smakar ju sådär inget spec ju!
Och + dom äe assvåra att få upp :O elr äe jag bara dålig? ^^



Hare bra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback