Skriv din beskrivning här!

Hello shopping! :D

Hej längesen jag skrev jag vet har bara inte orkat sorry! ^^
Men nu äe jag igång igen ;D

Vaknade halv 10 idag och slängde mig i soffan och tittade på Top Model!
Jättekul att se ju! :)
Sen vaknade resten av familjen av det höga ljudet som kom från tv! opps :$
Jaja, sånt händer^^

Hur många målade påskägg idag? :D
Det gjorde vi hahah min vart väldigt fin!! INTE!!
Tyvär, han jag inte knäppa någon bild på den :/

Sen for jag och mamma till stan ;)
Träffade Emelie där föresten, kul kul!

Här kommer lite bilder på vad jag köpt:





Skinnjacka: Cubus | Behövde en ny vår jacka och har alltid velat ha en skinnjacka! Väldigt snygg tycker jag :D
T-shirt: H&M | Passar bra till Legginsen ;)
Leggins: H&M | Blev ett sånt där måste köpa ^^



Jeansleggins: Cubus | Letat länge efter ett par snygga Jeansleggins!



Linne: H&M | Tyckte det var ett sött litet sommar linne :)



Jaa, vad ska man säga? Testade lägga linnet på magen (orkade inte ta på mig det) men som ni ser!
Ja, detta äe jag i framtiden när jag äe gravid ;D HAHAHA!

Tack Magnus för hjälpen med korten! :)
Och ett jättestort TACK till Mamma för alla kläder :)




hahaha men gull barn!:D<3<3

2010-04-03 · 22:36:33

Du är så sööt :D

Vill också ha en skinnjacka ;O<33

Din var smeexi ^^,

2010-04-04 · 22:15:22

Heej<3

Finis du ä, har också en skinnjacka fast den köpte jag på HM för typ två månader sedan men;P

Aja, vill du vara nån dag sötis?<33

2010-04-05 · 17:48:31

Linnet var as gulligt btw:D<33

Och allt de andra så klart;P<3

2010-04-05 · 17:50:44

SERIÖST, NU BLIR JAG AVIS PÅ DIG! :(

du är sjukt fin vet du det?!?!?!? :o <3<3<3

2010-04-05 · 18:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback