Skriv din beskrivning här!

♥Bilder från husbilsresan 2010!

Ja, elr det är mest stranden, blommor och en brygga men jag tycker dom är fina ^^
Förlåt om ni tycker jag lägger upp mkt bilder men jag kunde inte ta bort nån hahaha!
Det är bara bilder från Rättviks camping ;p

Här är då roser vid stranden!




Kvällssolen lös på detta vackra strå!
Hahaha, ne men ser ni flugan?





Det fanns en jättelång brygga där,
här har vi gått mkt mer än hälften!





Rosenbladen hade fly..flögit? ne flygit iväg va? ;p




Sen tog jag bussen hem, mohahha (y)
Mobba inte min min tack :)



opps! Jag ljög, sista bilden är i Gävle ;)
Det var inte alla bilder men det är alla ni får se! ♥


Snygga bilder!:D



Du är så sööt!

2010-08-03 · 21:21:11

Rosenbladen hade fly..flögit? ne flygit iväg va?

Asså,Hahah x)

2010-08-04 · 00:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback