Skriv din beskrivning här!

♥Förlåt :$

Tjosan jag har inte haft tid elr ork att lägga upp nåt på bloggen har bara inte haft lust..

Men nu ska ni få se på några fett snygga bilder på mig och Vicky! Elr ska ni? *)

Världens bästa väder var det inte när hon kom men men.. :)




Vicky! :)




Plask!!!!!!




Vi körde fyrhjuling i spöregne och jag säger en sak de var inte kul x)


Och jag slutar med denna bild!


Jag hade en jäkligt kul dag/kväll/natt/dag (HAHA) med Vicky!
Tack för den!

Kommentera vad ni tycker om bilderna! Nån favorit? ;)


swweeetiee bilder!

2010-08-02 · 20:04:21

Gillar din pussbild ;D

Och den med vi på när vi står med O munnar xD <3

2010-08-03 · 12:24:52

Söötisar ni är på bild :D



Gillar första och sista bilden (Y)

2010-08-03 · 21:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback