Skriv din beskrivning här!

♥I'm waiting..!

Halloj!

Nu har jag kommit hem från Clara det var fett med najs där asså!
Vi sovde i Lum (kojja) såklart ;) Vi spelade kort och bara pratade vi somnade vid ungefär 3.
Hahaha, Clara tänkte kittla mig men det ville inte jag så när hon kom mot mig tänkte jag he bort hon och då slog jag till hon på näsan så hon blödde näsblod x)
Shiit, vad vi garvade!

Sen idag for vi till Hörnsjön och badade! Älskar faktiskt och bada där så j*fla klart vatten!
Det var säkert över 20 grader tror jag! Åååh jag bara älskar att bada :D

Nu sitter jag och väntar på att Vicky ska bli klar så vi kan dra till Woody!

Om ni är duktig och läser detta får ni bilder sen! :)
Hare! ♥



Hahahha näsblod X'D

2010-08-03 · 21:21:59

heejsan Lina

det va som sakt fett med kul som vi hade och kolla jag läser din blogg igen de e najs :D<33333 nä men vi ses puss



<3

2010-08-05 · 10:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback