Skriv din beskrivning här!

♥Jag är hemma! :D

Tjenamoss allihopa!

Den här veckan har det hänt mkt och det lär bli ett ganska långt inlägg :P Och.. :blush: Jag har inte knäppt några kort :( Väldigt ledsen för det faktiskt men men...

Måndag: Vi startade halv 09 sen bara " brum brum" (lite mer än halvvägs till stockholm).

Tisdgag: Vi kommer fram till Stockholm kl halv 12 då vi hittar en prkering där vi stannar. Sedan går vi ner till Skansken och kolla på alla djur sen kollade vi på Allsången kl 8 ;)

Onsdag: Vi drog till Gröna lund! :D Älska! Jag hade såklart åkband och jag åkte både Insane, Fritt fall TILT och Uppskutet! "stolt" hahaha!

Torsdag: Då blev det såklart shopping (y) Jag köpte mest på rea men jag ska knäppa kort sen och visa :) Gammla stan är så mysig vill jag bara säga :P

Fredag: Vi for på Naturhistoriska Museumet. Det var faktiskt ganska kul och det var en as cool film som vi såg typ en stor glob så det blev typ som 3D fast det inte var det ;)

Lörddag: I'M HOME! :D

Imorrn blire Woody som jag saknat! (och Vicky :))
Hoppas vi kan bada nu då ^^


igår så hände de inte så mycket utom att jag tappade 500kr till min sparing till en kamera jag vill köpa :'(

2010-08-15 · 09:01:09

sv: okejokej , jag gör inte så jätte mycket precis !

vad händer idag ? :)

2010-08-15 · 11:03:08

Då fixar jag så du är med;]ej, den slutar nästa vecka för det var så få anmälda nu och jag ska på ridläger hela nästa vecka:p se till så många röstar!! :]

2010-08-15 · 13:33:44

SV; Yeah ;D

2010-08-15 · 16:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback