Skriv din beskrivning här!

♥Jag vill inte dö :'(

Hejsan asså det är het cp!

Jag svimma två gånger igår! typ kl.11 jag skulle gå till sängen och det blev alldeles svart och jag ba jag ser inget, vart tänder man? det är alldelles svart! Sen minna jag inget mer.. Sen vakna jag och var alldeles pigg och det brukar man ju inte vara så jag ba det går bra! Sen svimma jag igen :O

Asså seriöst Grim sa att det kunde vara hjärnblödning och det är ju asläskigt! Då kommer jag ju att dö :( Nån som vet kan det vara det? Aja mådde bättre idag iaf hoppas jag inte svimmar på skolan som jag gjorde på hållänget :S

Tyckte ögon passade bra till texten på nåt cp vis ;)


Syna imorrn för jag måste sova och imorrn blir det sjunga igen då :P


du komma inte dö,det kan du inte & det får du inte<3

2010-08-25 · 13:04:27

SV; Jag var i Tunisien :D

2010-08-25 · 16:14:19

hej, förlåt att jag stör men det är så att jag är med i en foto tävling som är slut om två dagar och skulle bli så glad om du skulle vilja rösta på mig.



http://mitt-taby.se

bild 68



om du inte är intresserad ber jag om förlåtelse. söt blogg förresten ;)

2010-08-27 · 17:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback