Skriv din beskrivning här!

♥Ridning & Konfa!

Hej!

Jag har nu haft ridning red Granit! Det gick ganska bra tycker jag! Vi hade cavaletti och han var så duktig och formade sig så fint! :) Han var lite mer speedad idag än förra gången så fick lite styrketräning i armarna idag haha ;)

Efter ridningen fick jag lov och duscha där för halv 7 skulle vi på information för konfan. (ridningen slutade 6) Men jag hann iaf! Det var inte så jätte kul men man fick ju godis! :D

Nu ska jag äta det blev sen middag men vi hörs!

Måste skaffa nya bilder :blush:


röstat! vad gör du ikväll?:D

2010-08-30 · 20:30:02

okej men vill du följa varandra på bloglovin? :)

2010-08-30 · 20:37:25

fin bild :)

2010-08-30 · 21:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback