Skriv din beskrivning här!

♥Shit märks att jag vänt till skol dygn :|

Idag har jag vare hos Woody och ride sen for jag och Vicky och köpte grejjor till ansiktsmask och hade som ett minispa! och badade i jacuzzin hemma hos mig med bubblor och gott gott! Det var jätte skönt! Och min hud känns så fräsch nu :D

Men jag har som sagt vänt tillbaka dygnet och är shit trött ;( Oc förlåt för att jag inte skrivit nt idag typ! Men jag ska hålla det uppe imorrn :)

Nu ska jag somna till musik! Testa det man kommer bort och tänker/drömmer om sånt låtarna handlar om :)

Som en våg sköljs glädjen bort, och allt, jag, du försvinner!


Du kom med i min Veckans blogg :D

länk till inlägget : http://tycjan.blogg.se/2010/august/rostarostarost.html#comment

Lycka till! :)

2010-08-30 · 14:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback