Skriv din beskrivning här!

♥Var ju hos woody idag också!

Tjenamoss igen! ;)

Det var jätte kul hos Woody idag! Jag red barbacka (utan sadel för er som inte vet) idag och vi red i ca 30 min i lillpadocken sen ca 39 min i skogen. Men Woody var så snäll idag hon stannade inte en endaste gång i lillpadocken och det ska jag säga är ovanligt! Vi travade och galopperade lite har filmat lite så ni får se sen ^^

Men nu några bilder!

Hon är inte sur igentligen ;p
Men här är Woody och jag!




Wihooo! Igga mina fula miner xo
Och sista bilden fattar jag galopp ;p




Woody är busig ^^




Idde och Viktoria!




Och sist lill Fancy!




Det var alla! typ ;p
Men nu är Vicky här vi har vare och bada så hejdå! ;)


Jätte fina bilder!:D

2010-08-04 · 16:24:31

Hästen var riktigt fin :)

Är de din egna eller? :) /E

2010-08-09 · 01:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback