Skriv din beskrivning här!

♥Woodpacker?

Ja hon heter faktiskt så hahaha.
Asså Woody ;) Var iaf hos hon idag. Vi skulle bada men det var för dåligt väder :( Så jag och Vicky tog en tur i klätterskogen där vi hoppade på hoppstigen mm. Jag och Woody tog ett extra hinder som var lite högre och j*flar vad kul det var! :bigeyes:

Iaf imorrn drar jag till Stockholm med Ida och Mamma. Vi tar husbilen och jag vet inte om jag ska tycka det är roligt elr tråkigt.. Såklart vill jag för det är ju licks Stockholm och vi ska på "Allsång på Skansen" (håll utkik i tv-rutan ;) haha ) och Gröna Lund! Älskar att åka karuseller löööve på det ska ha åkband nu jävlar kommer jag iår igen omg insane! :O

Men jag kommer sakna alla kompisar :( :thumbdown: Och för er som är glad nu ska jag göra er ledsen mohahha det är skola om 15 dagar ;) Jag fyller år om 14 dagar :D Det är stugsista om 13 dagar :) Jag ska träffa dom bästa om 12 dagar :D:D:D

En bild på Rutan tutan!


så söt

2010-08-09 · 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback