Skriv din beskrivning här!

6 dagar..

Det är 3 dagar kvar till jullovet och jag längtar! Det är 6 dagar kvar till julafton och jag längtar ännu mer! Jag har köpt dom flesta julklapparna det är 2-3 stycken kvar tro jag ^^ Jag hade nåt jätte kul som jag hade tänkt skriva om här på facebook men eftersom min syrra skulle låna datorn en liten stund (i hennes fall 2 timmar tydligen -.-) så glömde jag bort det! Så ni kan ju gå in och klaga på hennes blogg :) Elr förresten jag vill inte ge hon några besökare (6) Men hejdå nu ska jag sova ville bara säga det här mitt i natten elr igentligen för 2 timmar sen men aa det sa jag ju ;)

Repris bild :( Måste knäppa nya :O



vi skulle väl fota nån dag va? :D

2010-12-19 · 13:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback