Skriv din beskrivning här!

Julklappsinslagning!

Nu är alla och då menar jag verkligen alla julklappar inslagen :D Det är jätte najs och om ungefär ett dygn sitter vi och öppnar dom (a) Läääängta! Nemen hela dan imorrn är jätte kul. Kl 15.00 är det Kalle Ankas julafton också!Nån fler än jag som fortfarande kollar på det? :) Vad tycker ni är det bästa med julafton? Jag kan säga två saker.
1. Morgonen framför brasan när man öppnar paket från julstrumpan.
2. Julmatenjulklappsöppningen! (Om man säger det snabbt blir det ju bara ett ord (a))

Nu ska jag sno en lussebulle som vi bakat idag! Elr kanske en kolakaka? hmm.. nu blev det svårt..

Bara för att man tänder ljus nu :) P.S. Det där är en marshall


Paketen såklart :D

2010-12-23 · 20:54:31

sv;

DU är underbar, du är en av de tre ♥

2010-12-23 · 21:43:23

Gó Jul Lina :D <3

2010-12-24 · 10:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback