Skriv din beskrivning här!

Tjobaloo!

Vicky har dragit hem till sig och duschar och jag har också nyss duschat :) Vet inte om jag följer mamma in till stan? Måste igentligen göra det för jag måste köpa massa julklappar! _Men jag ska höra med Vicky hur hon ska göra :D Vi hade iaf jätte kul igår tycker jag! Vi såg lite på Harry Potter 5 sen blev vi trött x)
Men nu ska jag gå ha det!

Woody, fin hästen! :love:


tjenare! är du sugen på en ny bloggdesign? vi tävlar just nu ut en söt vinterdesign :)



eller kanske behöver du bara designhjälp? kika in hos oss!

/ WeDesign

2010-12-04 · 12:58:19

okej, jag kom precis hem till en vän så sitter vid varsin dator och bloggar och kollar film. :)

har du haft en bra lördag? kram.

2010-12-04 · 21:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback