Skriv din beskrivning här!

Alla ♥ dag!

Nu är det Alla ♥ Dag och jag hoppas alla får ha det mysigt då! :D
Själv kom jag just hem från Woody som jag tillbringade en del av dagen med!
Vicky kunde inte följa med idag så jag fick rykta Idde också för såklart han skulle med på långturen! :D
Vi ( Sanne-Linn var med på Aireagle ) red en liten mysig stig som kom ut på samma ställe som vi började väldigt mysigt!



Ska kanske ringa och höra om nån kompis vill komma över och hitta på något kul!
Synd att Alla ♥ Dag är på den söndag annars kunde man gjort nåt kul på kvällen :/


blev ganska nöjd med bilden faktiskt! :') tog några timmar 8)

Hur ser eran Alla ♥ Dag ut?
Hoppas ni får kul! :D

Skriver mer senare :)




Okej :) ska mysa med min pojkvän

2010-02-14 · 14:43:36

sådär :P

2010-02-14 · 15:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback