Skriv din beskrivning här!

Hemma igen!

Nu har jag kommit hem från Ticken blev en ganska härlig tur iaf!
Filmade när Ida & Ticken sprang, buga m.m.
Och på tillbakavägen fick jag rida barbacka (det menas utan sadel ;)) ;D  (Fast Ida ledde honom men ändå)

Om två timmar far vi till mormor -.-
Vi ska typ "fira" hennes nya lägenhet! Jag föreslog att vi skulle se melodifestivalen hemma men det ville dom förståss inte så den ska vi se där också! :O

Fast jag ska ta med dricka och godis!



godaste drickan ever! ^^

MOHAHAHAHAH! (6)  För hon har aldrig dricka och bara en handfull skål med godis till 5 pers!? nej jag behöver mer än så va!? 8))




Jag lovar att när mitt hår växt ut igen ska jag släppa ut det ur knuten och ni får se hur jag klippte mig för då kanske det är fint igen! ;) Lägg märke till det snygga hårspännet jag hitta! xd





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback