Skriv din beskrivning här!

Let's Dance?

Nu sitter hela familjen och tittar på Let's Dance förutom jag för jag orkar inte 8) funderar på om jag ska gå på konsum och köpa nåt gott till filmen vi ska se senare!^^
Kanske nån som vill träffa mig där?? Har ju inte varit i skolan på hela veckan yo know! ;)
Nemen skulle vara kul att träffa en kompis :)

Vi ska iof. äta semla sen också men det blir man så less på efter nån tugg än fast det så gott är ^^

Skriver mer sen nu måste jag gå till konsum själv stackars jag ^^



Du sitter & tråkar för dig själv när vi andra har fredagsmys! Kom till oss i soffan och umgås en stund, trögis!!

2010-02-12 · 20:52:32

sv: Jaa det sa duu :D:D

2010-02-12 · 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback