Skriv din beskrivning här!

Skola! -.-

Hejsan ska snart fara på skolan drryyyygt! ;o
Fast vi får iaf skuts av alvas pappa :DD Han ska komma ända upp till mitt hus typ första gången fatta glad jag blev när alva sa det!! :DDD<3
älaskar hennes pappa :)) nemen han är schysst! ;D



Har typ nyss gjort mig färdig och sminkat mig och så! ^^
Klev upp halv 7 för att jag nte skulle behöva stressa vaknade 20 i 8 igår fatta bråttom jag fick! ;s
Men aja har nte så mkt mer att skriva om nu.:(  Just ja vi har tyskaprov! :O jag kommer nte klara det än fast jag är ganska bra på tyska men har nte tränat nånting :'(

Hoppas alla får en härlig dag lägger in mera ikväll! :)<3 hare bra!



SV; Hehe nej,TYVÄR!

2010-02-03 · 15:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback