Skriv din beskrivning här!

Snabbt inlägg!

Hejsan idag har jag nte gjort så mkt vi hade HK på skolan idag astört ;s asså vi gjorde sportdryck shiitt vad äckligt det var!!! ;o och lärarn är ju knäpp!?! hatar hon hon typ hatar mig också så xd

kom hem idag mådde nte så jätte bra fryste asmkt trodde jag var förkyld men det är inget en soffa, filt och lite hannah montana på tv:n kan fixa ;) la mig där och drack lite trocka men nu känns det bättre :DD

det blev amrikanska bananpannkakor till middag idag som syrran hade gjort! asgoda men jag mådde nte så bra då så jag var nte så sugen :((

nu är det 5 minuter kvar tills andra avenyn börjar å jag skyndade lägga in ett inlägg mennu ska jag slappa framför tv:n ett tag tills det är slut! ;) yyey! heheheh xd


PS. ni som nte sett andra avenyn måste titta på det bästa serien ever! :DD man kan följa det på svt.se/andra avenyn om man missat något men det är 3 sesongen ;p

( ingen bild idag tyvär :/ )

hare bra puss! :*



hahahaha andra avenyn är skit berondeframkallande x] hahha om man sett ett måste man se fler ;) Men jag håller mig till Prison Break!:D <33

2010-02-05 · 15:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback