Skriv din beskrivning här!

Exalterad x 10000000

Hej hej!
kolla vilken gammal bild jag hitta på mig!!! :O






Idag har jag typ gjort mycket men ändå inte har typ inte haft nån lektion höhöh! xd
Först när jag vakna jag ba men ååh orka kliva upp men man måste ju -.-'
Sen kom ida för hon skulle gå med mig till gårn för vi hade medlingskurs det var ganska kul men man fick ju fika ju!!! :D   ( jag vet att jag är tjock :( )
Kursen slutade typ halv 11 och då skulle vi tillbaka till skolan och då hade jag internprao kvart i 11  ;o
Kom typ precis! Jag var med Kissen sån tur var iaf :* vi stog och plocka disk och plocka skräp från golven fatta drygt det va aja skit samma ingen kommer orka läsa :(:( aja dom som gör det är bäääst!!!! :D

Sen vet ni!!!!!???? :DDDDD   Jag och Vicky for till nordanås där vi skulle hälsa på Woody och Idde hästar vi kanske ska bli medryttare på! :D
det var askuuul och dom var sååå fina och söta och gulliga och alllt! älskar dom fast mest Woody såklart :)
Hon var lite trög att rida men wtf!  det var första gången jag har inte lärt känna hon än så :) men jag ska allt få hon att gå!! (6) nejdå så farligt var det inte en jättefin häst, brun, varmblod och älski pälski det känns redan som att hon är min!! :)


Tschao tschao Lilli , <3


trög? XD hahah det är hon väl inte :) :) <333

Men skojjigt, och ahhaha bilden sweeeet!<3 :D

2010-01-26 · 21:29:41

Tjock? Not!!

Heh, vi ägde på det, vi typ städa så det vart glänsigt ;) hahah ;**<333

2010-01-26 · 22:13:05

vafan!? redan din? du är ju cp, ridit hästen en gång och sedan säga att du älskar den.

2010-01-27 · 15:08:03

Du är INTE TJOCK! :oo

Göru? :]

2010-01-27 · 15:52:42

SV; vilken Vicki ?

Ska snart ringa Jannike :] <3

2010-01-27 · 17:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback