Skriv din beskrivning här!

♥Halv 7 o.o

Tjosan jag är på fastland (y)

Klev upp halv 7 imorse för jag skulle över med pappa när han skulle till jobbet xo
Kom till mamma ca 7 och då gick jag och la mig men kunde typ inte sova :(
Men klev upp 10 igen skulle äta frukost och så sen for jag till Woody!

Där var det som vanligt kul :)
Tog med oss små handukar till sadlarna ( förklarar längre ner)
Red med sadel idag och vi red en stig i skogen och sen ner på vägen och sen tillbaka i ca 1 timme.
Jag ska sluta ge Woody godis och sånt iaf för hästen tappar bara respekten för en om man ger den godis det är inte belöning för den så vrf? Vill ju att hon ska ha respekt för mig ;)

Jo, både Woody och Idde har syntetsadlar och dom kan man ju inte putsa med sadeltvål och sadelbalsam ;p
Så därför tog vi med handukar att tvätta dom med en blöt och en torr.

Hare bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback