Skriv din beskrivning här!

♥Sista för idag!

Gonatt vill jag säga nu då ;)

Nemen, jag förstår om ni tycker min blogg är lite elr ganska mkt tråkig..
Jag lägger ju aldrig upp bilder längre och dagens outfit hann inte ens börja xo
Men jag skyller på att jag inte har nåt att knäppa kort med och jag gillar inte gamla kort så mkt.
Men jag fyller år om exakt 26 dagar :) (och skolan börjar om 27 -.-)
Men iaf då kanske jag får en digital elr idas systemkamera kanske :) vill jättegärna ha en system och då blir det bilder!
Hahahhah, jag lovar ingen orkar läsa o.o

Kanske ka lägga upp lite bilder jag knäppte med mammas kamera från husbilsresan imorrn elr nån annan dag!

Aja, gonatt! ♥


Jag fyller år om typ 5 dagar 8D

Jag vill också ha system!



Men godnatt på dej söting ^^

2010-07-27 · 23:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback