Skriv din beskrivning här!

Alva is in the Blogg! :D

hellu alla Linas fina läsare ♥ Jag , A bloggar nu i linas blogg eftersom hon fixar min o jag var jävulsk sugen på att blogga. bara skriva av mej lite så den här texten kmr ju bli lite krånglig heheh ;) Jue men jag kom nyss hem, elr nyss o nyss kanske nå timmar sen xo men aja, har vare m ricke, grim, lina o victoria o som vanligt slutade det m att Victorias pappa o mamma dampa o Victoria hahah ;P Hon är busiig :D men nu ligger jag iaf i sängen o najsar :) Ska snart lägga mej för jag ska upp o hjälpa mamma imorrn på skolan -.- Sommar jobba. Men det är ju bara en dag o jag får mycke pengar haha ;D ska ha dom till helgen för då ska ju jag fara till stockholm ;D Men min kompis :) Saknar henne extremt , men nu ska vi ha as kul :D dock kan jag inte komma på Linns Fest ;( Men Grattis Linn Hoppas du har världens bästa födelsedag ! WIHOO!:D jag köper dej en presen ti stockholm min älskling (L) ALLA SÄGER GRATTIS !

jag ahr as ont i min hals ;( och nu börjar jag bli förskyld oxå! INTE BRA ! För vi ska ju till stockholm:O Jag  borde sova så jag blir frisk men jag har ju vänt helt o hållet på dygnet såå det är itne så lätt :/ Ska någ gå ner o hämta något varmt för min hals . Då klarar jag mej en natt iaf ;) Meen hare bra ;* och ha väärldens BÄSTA Sommar (L)

Gör lite reklam för min blogg oxå ;) tror inte det gör så mycke för lina haha X) gonatt ;*

// A.L

Slänger upp en bild oxå ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback