Skriv din beskrivning här!

♥Grattis!

Hej jag har kommit hem från Woody nu och i princip packat färdigt!
Jo just det jag far på ridläger imorrn så det är därför jag packar!
Det finns ingen dator där och jag kan ju inte precis ta med helle :p
Så min blogg kommer ligga nere tills på lördag!

Men nu över till nåt viktigare just idag!...
Grattis säger vi till Woody som fyller 17 år idag!
Jag visste inte när hon fyllde år idag först sen kollade vi i ngra låder i deras stall och där låg hennes boxskyllt och där stog det " Woody 930620"!
Vilket sammanträffande säger jag bara!

En bild på mig & Woody för det är hennes dag!
11 februari - 1/2 gången jag var hos henne själv!

Men nu ska jag knäppa kort på min shopping så stay here!♥


Sötingen :D



Hoppas du har skojj i ume!:D

2010-06-20 · 23:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback