Skriv din beskrivning här!

Jag känner sommarlovet!

Hej :)

Nu har jag kommit hem från ridningen och duschat mm.
Jag hade Rambo idag och vi hade hopptävling!
Det gick faktiskt bra tycker jag, han var väldigt het och det är ju bra när det är tävling ;)
Vi kom tvåa och det är jag nöjd med!
Det var lite synd att vi slant på omhoppningen för annars hade vi vunnit I think :D

Rambo (L)

Sen ringde mamma och sa att jag kunde rida ist för syrran!
Och det ville jag såklart så jag gjorde iorning Kasper och gick ut på plan.
Jag ångrar verkligen att jag var med...
Det var så himla pinsamt dom hade dressyrtävling med riktig domare och allt!
Jag var först så jag gick in på banan...
Jag började programet fint sen ville han inte gå ut i hörnen, han ville inte fatta galopp, han gick ut får banan, han ville inte skritta och ja alla fel man kan göra i ett dressyr program "suck" -.-

Nu stänger jag datorn så vi hörs imorrn!


2010-06-14 · 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback