Skriv din beskrivning här!

jag (L) kvällen

Den är kvällen var naaajs!
Efter maten drog jag och Sofia till stan!
Vi bara gick omkring där och pratade och hade lite damp!
Ja, iaf jag :)
Sen tog vi bussen till konsum och där köpte vi kladdkaka och sprutgrädde! MUMS :)
Sofia skulle hem och Alva var påväg så vi mötte henne utanför dörren och vi skynda till konsum men Sofia missa bussen iaf :p
Hennes mamma hämta henne sen iaf!

Jag och Alva köpte jordgubbar i sista sekund sen köpte vi choklad att smälta till!
Fatta gött det var elr?
Så vi satt där och  doppade våra jordgubbar i den smälta chokladen till "Alvin och gänget" :p

Förlåt för att jag inte knäppte nå kort men min mobil är cp och har ingen kamera :(
Kanske ska köpa syrrans system om hon ska sälja den :D
Vet inte riktigt vad det är för model nån Canon iaf!

Vi hörs imorrn!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback