Skriv din beskrivning här!

Varför växer gräs?

Gomorgon!

Jag vaknade vid halv 12 idag!
Ganska sent för att vara mig fakiskt!
Men nu är jag iaf uppe!

Jag håller på att klippa gräset nu har klippt halva och tar en liten paus!
Fast den lär bli ganska lång för Magnus tog nyss husbilen och for iväg och jag kan inte starta klipparn själv ^^
4 gånger klippt bara 6 gånger kvar..
För er som inte vet måste jag klippa gräsmattan 10 gånger denna sommar för annars tar dom min mobil!
Tycker att gräsmattan kan sluta växa bara!



Kan väl stanna sådär jämt?

Hörs senare movie time!


Det är läskigt att klippa gräset tkr jag ^^ <3

2010-06-17 · 19:11:52

varför atr dom din mobil för??? :O

dom har väl ingen anledning? :S <3

2010-06-18 · 16:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback