Skriv din beskrivning här!

blogga elr inte?

Hej!!

Vad tycker ni ska jag blogga elr inte?
Käns inte som att nån läser min blogg ändå..
Tror jag ska sluta men jag vet inte :/
Vill ju igentligen fortsätta..


Men på söndag ska jag iaf till Woody gumman!
Älskar henne så otroligt mkt än fast vi bara känt varran ett tag :)

Ska börja med dagens outfit kanske :)
Fast ni kanske blir lite less för jag har så lite och fula kläder :D

aja, hoppas ni har det bra Puss!



p.s jag har bestämt mig för att bo där inte ida är :D och köpa en egen plattång eftersom ida verkar tro att den är henne -.-

elr jag önskar att jag fick det för mami och papi :/

Hare bra! :D


JAG LÄSER! :D



vi borde va med varanna snart? :(<3

2010-03-27 · 13:49:44

ha kvar den ;)

2010-03-28 · 16:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback