Skriv din beskrivning här!

Gårdagen ;p

Hallå!

Förlåt att jag inte bloggade igår fick inte andvända datorn -.-
Men igår var en väldigt rolig dag heheh! :)

Gårdagens roligaste mening/ord: Mamma gjorde semlor utan florsocker! Höhöh xd

Ingen fattar men ändå hahha :) jag hade ridning igår också med Alice :D Vi hade hoppning och det gick faktiskt ganska bra tycker jag fick hon ganska lugn iaf i början :)

Och idag var jag hos Woody<3 Vicky kunde inte följa med :( Måste prata med dig det är om Iddes rygg oh det.

Men nu måste jag göra läxa som ska vara inne imorrn >.< 

Så jag bloggar mer imorrn :D



SV; ja jag vet???

2010-03-04 · 13:48:05

SV; Mhhh är inte sur

2010-03-06 · 18:32:50

SV; Okejj :P

2010-03-06 · 19:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback