Skriv din beskrivning här!

Kan kladdkaka uppmuntra dåliga nyheter!?

Gókväll!!

Nu har jag kommit hem från ridningen hade Bomerang och det gick faktiskt ganska bra!
Blev väldigt sur när jag kom dit för Mikaela berättade att Gunilla ska sluta och vi inte ska ha henne något mer! :'o
Varför sluta hon!? Hon var ju så himla bra :(
Nu lär vi ju få nån dålig för det finns ju typ bara det nu när Gunilla slutat..

Men iaf, nu har jag duschat och till och med bakat kladdkaka! :D
Just nu sitter jag och väntar på att den ska svalna så den blir godare!
Grädden är färdigvispad så snart är det bara att smaka på den goda smaken av kladdkaka!

Puss!


Tack, den var god!!!

2010-03-23 · 16:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback