Skriv din beskrivning här!

Slalom & schlagerfinal samma dag!

Hej Hej!!
Datorn följde med iaf så passar på att smita in och skriva lite! :D

Kom ju hit i förrgår kväll!
Vi åt middag, tittade på film Pirates Of The Carribian går alltid hem så himla bra! :D

Och igår blev det första slalomdagen och den avslutades med en härlig timme i bastun!
Sen blev det en film igen den här gången Bruce Allmighty med Jim Carrey som huvudroll han är ju så himla rolig!

Idag åkte vi också slalom såklart :)
Backen är jättehärlig med många hopp och fint före!
Nu ska jag och Clara gå och duscha sen blir det en till film inte riktigt bestämt vilken än!

Det är ju schlagerfinal idag också!
Jag vet inte riktigt vem jag hejar på ^^
Tycker det är lite för mkt balader elr?
Vem tror ni kommer vinna?
Vem vill ni ska vinna?

Hejdå ni får ha det så bra skriver nog mer när jag kommer hem :)



Du jag o Jessica till Skule ngn dag? ^^<3<3

2010-03-13 · 18:27:02

typ salem al fakir :D <3

2010-03-13 · 18:33:09

Nice :D

Är du i solberg?:)

Jadu jag hade velat att salem skulle vinna men det blev ju anna.. ;p<3

2010-03-14 · 18:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback