Skriv din beskrivning här!

Helgen var ju bäst.. typ elr? :p

Hallo!

Jag tycker helgen var super iaf!

Fredag:
När jag kom hem från skolan så gjorde jag mig iordning sen skulle jag och alva fara till sliperiet kl. 7...
Men jag for ner till alva och hennes syrra kom kl. 8 typ -.-
Men det var kul iaf :)
Vi stog och kollade på saras pappas band en stund men det var ett peddo där!
Han var peddo seriöst han närmade sig en och usch!
Så vi gick där ifrån och satte oss i några soffor!
Jag alva grim och elias typ dom andra kom och gick ^^
Sen for vi hem kl. 12 och då sovde jag hos alva :D
Och vi prata med grim i telefon till kl. 4 typ :p sen somna vi!

Alva och jag innan vi for till sliperiet :p <----- alva gör så ;)

Lördag:
Jag och alva for till andrea kl. halv 4 kanske?..
Och då var typ alla där elr dom var i skogen men sen kom dom!
Det var victoria linn fanny ricke elias grim jessica andrea såklart och chrisse elr chrisse satt inne!
Sen dampa vi lite på udden och i skogen alva och chrisse kasta sand i mitt hår så det är inte borta :(
Jag for hem kl. 12 för jag kunde inte sova där :(
Det var tråkigt men det var kul när jag var där iaf!

En bild hos andrea som vem har knäppt? x)

Tack alla det var askul! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback