Skriv din beskrivning här!

Ny kategori!

Halloj!

Idag så har jag bara säckat framför tv:n och datorn 8)
Man var ju ledig idag och resten av veckan!
Det kommer bli jätte skönt!

Idag så har jag iaf varit hos Woody det var jättekul som vanligt!
Red barbacka och hoppade ett litet hinder i padocken i trav! :)

Ni får en gammal bild på oss så länge!



Sen har jag och Vicky bestämt att vi ska göra filmer varje gång vi är där så här har ni tre stycken vi gjort vid olika tillfällen! :

Starke mannen!

Liten men stark!

VickyLina talkshow!

Träning på hög nivå! ;)

Och som sagt kommer det komma nya lite nu och då men det lär ni märka :)

Hare bra!


Jag kan oxå göra en sån katergori :))

2010-05-12 · 08:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback