Skriv din beskrivning här!

Snart sovdags!

Hejsan!

Ja, iaf för mig ska kliva upp ca 4 tiden imorgon bitti, elr ska man säga natt?
Iaf så far ju jag till Tyskland då som jag sa igår!

Kommer bli jättekul att få träffa alla där och fara på olika ställen och titta kommer knäppa mkt fina bilder det lovar jag men tyvär har jag ingen kamera så det blir mobilbilder!
Har man tur kanske man kan få visa nån fin bild ida knäpper med sin system kamera ;)

Älskar dom ljusgröna bladen som kommer nu i tidig sommar!

Jag hoppas verkligen att det är varmt där med men det tror jag!
Där har tydligen blommorna på träden slagit ut redan så jag hoppas det är fint!

Men jag kommer iaf ha en trevlig helg i Tyskland så jag hoppas ni får en trevlig helg här i Sverige också!

(kommer inte bli nån uppdatering för jag tror inte Elisabeth har en dator men ni märker väl)

Hare bra Puss!


jag komma sakna dig :(<3

2010-05-20 · 19:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback