Skriv din beskrivning här!

Woody idag!

Hejsan!

Har kommit hem från Woody nu och tagit en varm skön dusch!
Idde har fått sin sadel nu så vi kunde rida en smal stig igen eftersom vi inte behöver rida bredvid varran längre!
När vi kom ut från smal stigen ville jag rida en lite längre väg hem men inte Vicky så jag for själv!
Det var dom som släppt ut sina kossor i hagen och det var assöta kalvar där men det kunde jag inte koncentrera mig på för Woody var typ asrädd för dom och frusta ashögt och typ sprang på stället! ;p

Aireagle och Woody!


Fancy var lite sur på mig idag men hon är söt iaf!


Och Idde är väl bara där för att vara söt tro jag!


Snart kommer Cornelia kul kul!
Hare bra!


Såå söta bilder :D <33

2010-05-02 · 17:31:30

oj, hon ser verkligen ut som en älg!

2010-05-02 · 19:17:38

Hejj,allt väl?

2010-05-02 · 19:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback