Skriv din beskrivning här!

1 dag kvar..

Tjenamoss ;) Imorrn så far jag till Teneriffa dåra, en av Kanarieöarna :) Det komma bli jätte skönt med lite värme!
Idag har jag iaf gjort färdigt det mesta av läxan det är bara matten kvar.. Det drygaste! Jag har iaf hunnit fotat några bilder också så det är ju najs :) Tummen upp för det tyck jag :thumbup: För bilderna blev feta najs! Elr inte alla dåra men säg nångång inte en enda bild blir dålig.. Ne tänkte väl det så ni får väl lite nya bilder senare då da! Men nu en gammal^^ Hejsvejs nu ska jag packa!



SV; den om att vi måste skicka in jultidningarna NU annars blir det INGET,skrev det på msn också men du bara igga.

2010-11-05 · 16:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback