Skriv din beskrivning här!

Hemma hehe ^^

Kom hem i Måndags men har inte haft nån ork att sitta vid datorn.. Det var iaf jätte skönt utomlands! Jätte bre väder och sånt, saknar Teneriffa jätte mkt :( Jag har iaf shoppat litegranna där nere men det blir så dåliga bilder på grejjorna så.. Men det var iaf 3 maskaror för 100 kr, två tröjjor 100 kr styck, ett par jeans 200 kr och vet ni vad jag fick köpa dom as snygga klackskorna :D Dom kostade iaf 300 kr. Ni kanske får se grejjorna sen :P

Men nu är jag hemma iaf och imorrn blir det sliperiet med bandet och alla kompisar :D Det kommer bli jätte kul! Kom dit och kolla! Det är massor med bra band från både högstadiet och gymnasiet som ska spela :D Jag vet faktiskt inte om det är gratis elr om det kostar 50 kr o.o Aja, kom i vilket fall :)
Nu ska jag fortsätta med tyskan-.- så hejdå :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback