Skriv din beskrivning här!

Jag är tillbaka.

Jag ska blogga iaf! Jag måste bdb är så tråkigt haha :P
Värt att läsa! Bästa dagen på länge :')

Sitter hos pappa och väntar på att mamma ska ringa och jag hoppas på ett ja! Men jag tror inte det blir det :( Skulle bli as glad OM det blev det men jaja.

Idag har det varit skola såklart! Fast vi hade bara två lektioner :D För på svenskan kom det nån tant och pratade om synskadade och Jörgen var sjuk så då hade vi hål dom två sista lektionerna elr igentligen men jag och Victoria hade det för vi var färdig med allt (y)
Men det var as läskigt för när jag och Victoria var i korridoren mellan musiksalarna så var det låst, släckt och ingen i M1 och då hörde ma ett piano spela i M2 och då öppnade victoria dörren och då slutade det spela och det var ingen där :bigeyes: Så för alla er som går på geneskolan det spökar där på riktigt ;( hände mer saker också men jag orkar inte berätta om det.

Sen försvann alla som går i min konfagrupp så jag hade ingen och gå med men sen hitta jag Martin (y) Vi missa först bussen uppe vid gene så då gick vi ner till hemköp. Men den gubbchauffören körde ju bara förbi än fast martin stod nästan vid trottoarkanten :S Hahahahahah då tappade Martin sin 50:lapp och då flög den först ner för en backe och Martin följde efer sen uppför en backe och sen snubbla Martin över pengen (y) Hahaha ni skulle sett han jag tror jag garva ihjäl mig! Nu ska jag inte skriva mer för det är så mkt men ni som orkade läsa är bäst! :)

Sakna!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback