Skriv din beskrivning här!

jag vet..

att jag är dålig på att uppdatera men jag har allvarligt talat inte orkat och min dator är paj "snyft" ;( Men jag ska försöka att uppdatera några inlägg om dagen, iaf 1 ;)

Jag känner mig seg och äcklig vet inte vrf men men.. Det är iaf lov :D och jag har inte slappat en enda minut typ haha! Tänker inte berätta allt för då orkar ingen läsa x) Men jag berättar om igår och idag. Så igår gick jag in till Clara i stan och vi köpte 12 subway kakor och 8 pk att dela på :D det var fett me najs! Vi var uppe till..eh nån tid vet inte för jag orkade inte kolla på klockan somnade typ halvt under filmen ^^
Sen idag såg vi färdigt filmen när vi vaknade och typ kl 2 vaknade Grim och då skulle han bara äta,duscha och träna :P Så då var han färdig 3 och då gick vi och mötte han drog till Clara igen och satt där och sega ;) Efter det drog vi ner på MAX och käka middag :thumbup: Sen drog jag och Grim hem till mig ett tag och sen for Grim hahah ..

Två bilder från Sollefteå :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback