Skriv din beskrivning här!

Sitter hos mamma

Ja rubriken haha ;) Morbror är här och äter middag. Eller vi har redan ätet men jaja. Går väl hem till pappa om ca en halvtimme. Är värkligen jätte trött så det ska bli skönt att ta ett kvällens o'boy glas och sedan gå och lägga sig!
Idag är det torsdag och ännu en slappdag på skolan! Hade musik på svenska och musik lektionen :D Sen på ma/no hade vi saknade Johan Boman som vikare! Det var jätte kul att träffa han igen!
Jag och Victoria spelade även in våran låt som vi skrivit. Victoria på gitarr och jag på sång. Det gick faktiskt jätte bra varken jag elr Victoria gjorde nåt fel :D
Om 29 dagra är det julafton och om typ 3 veckor är det jullov :D Men jag är pank och har inga julklappar :O Har bara en till pappa tror jag heh ^^

Aja hörs senare!
Ni kanske vill se lite Teneriffa bilder också? Men ni får göra det sen jag lovar ;)


SV; Jaha, oj såg inte de x$ <3

2010-11-25 · 21:15:03

SV; Haha :D

britney spears radiance heter den :) (y)

ska lägga ut min önskelista i nästa inlägg ;)

2010-11-25 · 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback