Skriv din beskrivning här!

Tack för kvällen småbarn (y)

Ricke och Victoria kom vid typ halv 5 tror jag? Aa, sen kom Grim, Danne och Coffe kl 5 typ då gick vi ut till husbilen :) Danne och Coffe drog typ på en gång så då hedde jag och Grim på en film! "I know who killed me". Den var jätte konstig man fattade typ inget elr jo lite :P Det var as drygt också för det fnn inte nån gång under hela filmen det inte var nåt blått med på bilden, allt var blått :bigeyes: Och alla satt och rökte inomhus hela tiden också haha, helt fail! Typ halv 8 kom iaf Andrea och Fanny. Så det var roligt roligt!
Imorrn kan jag inte vara med nån typ för jag ska bara packa och gör läxa :(

Men ska sova nu Gonatt!

Oredigerad bild från Sollefteå.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback