Skriv din beskrivning här!

Tillbaka 15 november.

Hallu! Magnus väckte mig kl 8 :bigeyes: Jag trodde typ jag skulle får kliva upp 10 ju! Men skit samma jag såg på "Vampires Suck" igår innan jag somna och jag kan typ se den hur många gånger som helst det är så himla fail humor men jag älskar den :D Nu är vi snart helt färdig och ska fara Det är typ bara jag som inte klätt på mig än men det går ju snabbt ;)
Vi tar husbilen idag först upp till Birsta city (y) Sen till Gävle Ida skulle typ köpa nån sadel.. Dryg barn -.- Men efter det fortsätter vi iaf hela vägen upp till Stockholm! Vi ska parkera på långtidsparkeringen och bo där, mysigt :D Eller? Haha, nemen det blir säkert bra :) Flyget går från Arlanda imorrn halv 8 så då får jag kliva upp ännu tidigare men who cares? :D
Nu ska jag klä på mig och sen far vi! Hare chill ;)



bara för att du ska se vampiers suck med mig när du kommer hem..

kommer sakna diug frugan :(<3

2010-11-06 · 11:34:40

SV; k

2010-11-06 · 12:26:07

sv; pernilla är kantor i hållänget och själevads församling tror jag... alltså, nån kyrkmänniska ;)

2010-11-06 · 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback