Skriv din beskrivning här!

Wohhhoooo!

Magnus tog tydligen med sig datorn så jag passar på att göra ett inlägg nu :D Idag har vi varit på stranden och i nåt shopping center jag hitta ett par as snygga skor som jag ska köpa! Tror jag om jag får.. Jag har blivit lite brun idag också iaf :thumbup: Och vi har all inclusive och det äger så sitter just nu vid poolen och chillar tror jag ska fråga magnus om han vill spela lite pingis med mig sen! Fast jag vinner ju hela tin så det är kanske inte då kul ;)
Men jag orkar inte skriva i bloggen just nu för jag är utomlands vafan :D

Bara för att bilden är snyggast ;)




Shopping, inte min grej. Vart ä baren?

2010-11-08 · 20:14:35

Avis jag är på dig! x(

2010-11-08 · 22:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback