Skriv din beskrivning här!

♥Stan och skriver igen :D

Hejsan vet att det var längesen jag skrev men jag har bara inte orkat. Men nu skriver jag igen :)
Idag har jag varit på stan med Jessica, Fanny och Andrea :D Det var jätte kul och jag köpte 3 grejjor som jag tänkte visa senare nån gång kanske imorrn om jag hinner annars blir det efter helgen. Och jag är överlycklig över det jag köpt för jag tycker det var jätte snyggt och jag har inte andvänt några kontanter alls bara present kort! Haha..

Sitter vis Magnus dator så det blir en gammal bild ;)
I'm hitler and this is my friend Jessica!


"I'm hitler and this is my judefriend Jessica!" ska det stå :D:D

2010-10-10 · 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback