Skriv din beskrivning här!

♥Dyblöt :(

Gokväll och välkommna till nyheterna.. Haha jag har sämst humor just nu somnar snart på skrivbordet x) Ne nu ska jag försöka vara lite seriös ;)
Idag var det ju skola iaf. Jag försovde mig.. Eller igentligen inte jag hade ställt väckarn och den pep men jag var typ som en förlamad gammal gubbe som inte kommer upp ur sängen! Men iaf så hann jag inte åka bil med Kristin så jag fick lov att ta bussen för ville inte gå i regnet ju! Satt med Grim på bussen men det hjälpte ju inte precis att jag åkte buss.. För precis när vi klev av bussen och skulle gå in till skolan började det spöregna och mitt hår blev dyngsurt och hela jag :( Inte kul!

Bara för att jag gillar bilden :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback