Skriv din beskrivning här!

♥Grattis ALVA!

Idag fyller alva 14 år och hon är stor flicka nu haha! Fjortisen min ;) HAHA! Hoppas du hade bäst födelsedag!
Var hos henne idag efter skolan :) Gjorde lite läxa och sen kom Ricke, Grim, Linn, Fanny och Andrea! Vi fikade och åt tårta och jag åt mest "stolt" haha ;) Nemen sen snackade vi och bara hade det chill som vanligt! Nu är jag jätte trött och man kan ju undra vad det beror på?... Tack Grim Tack :( Får väl gå och lägga mig tidigt idag :P
Gonatt!

Älskar dig Alva :D


Förlåt för sen svar!



Var med en kompis nyss :) nu sitter jag och svarar på kommentarer hehe. Allt bra?

2010-09-21 · 22:25:26

(sv) jaha okej :D



Grattis till henne!

2010-09-22 · 15:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback