Skriv din beskrivning här!

♥Inte riktigt :P

Blev inte riktigt färdig med stadandet men jag fortsätter imorrn! Drygt men ändå ganska skönt att få det gjort för det är inte precis nån som städar åt mig som åt vissa andra :O Orättvist tycker jag. Men jag är duktig flicka som städar tycker jag :D

Ikväll har jag iaf varit med Kristin! Det var mysigt vi åt nån kaka? och drack o'boy till filmen "Ett ufo i New York". Haha så himla rolig film asså! Eddie Murphy som huvudperson! Han är så himla rolig en av dom bästa komikerna :D Klockan är typ mkt måste snart sova! Skola imorrn ju :(

Bild från igår :)


(sv) Ja, helgen var bra :) sj?



Cool bild :)



Kramar :D

2010-09-20 · 14:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback