Skriv din beskrivning här!

♥Man måste ju lägga sig tidigt ;)

Har just titta färdigt på Idol. Det är väldigt många som är bra men sen får man ju skratta ganska mkt också x) Ne men jag tycker lite synd om dom som kommer dit och tror dom är bra också :P När jag blir 16 då ska jag söka och bara röja hela plejset ;) Tänk er: Lina Berglund Noréus vinnaren av Idol.. Vad blir det? 2013 haha det låter konstigt 2013.. Aja då kommer jag och vinner allt ihop :D

Ser det inte jatte coolt ut? ;)

Elr? Haha ne tror inte det va :P Men skulla faktiskt vilja söka bara för att höra vad dom säger! Fast jag skulle inte våga :bigeyes:


Till min syster :)

händer imorn da?

2010-09-09 · 23:21:36

idol e så himla kul =)

2010-09-10 · 09:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback